۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۴۰

وحید شمسایی در گفتگو با مهر:

مدیریت را بیشتر از سرمربیگری دوست دارم/ جایی می‌روم که برای قهرمانی بسته شود

مدیریت را بیشتر از سرمربیگری دوست دارم/ جایی می‌روم که برای قهرمانی بسته شود

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال با بیان اینکه فصل آینده به عنوان مربی و بازیکن در تیم دبیری تبریز فعالیت می‌کند، گفت: تصمیم من ریسک نبوده ولی باید بگویم در مجموع مدیریت را بهتر از سرمربیگری دوست دارم.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط خود برای فصل آینده رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با تیم دبیری تبریز برای فصل آینده به توافق رسیده‌ام که به عنوان مربی و بازیکن با این تیم به میدان بیایم. منتظر هستیم تا سهمیه‌های لیگ برتری را برای تیم‌ها اعلام کنند تا ما با گزینه‌های مد نظرمان به توافق برسیم.

وی افزود: این تیم سال گذشته مصطفی نظری و چندین بازیکن خوب دیگر داشت که قصد داریم تیم را تقویت کنیم. من همیشه جایی می‌روم که برای قهرمانی بسته شود و حالا هم به دنبال کسب عنوان نخست هستیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه برای پذیرش هدایت این تیم ریسک نکرده، عنوان کرد: این تصمیم من ریسک نبوده است. البته خودم مدیریت را از سرمربیگری بیشتر دوست دارم. این را هم بگویم که در کار و کاسبی و تجارت هم من اهل ریسک هستم. 13 سال در سطح اول فوتسال ایران و جهان بازی کرده‌ام و حالا باید این تجربیات را در اختیار بازیکنان دیگر قرار دهم.

وی در ادامه تاکید کرد: من کلاس هم رفتم و مسئولیتم بیشتر از گذشته شده است. با این حال سالم زندگی کرده‌ام و یک مربی اختصاصی بدنساز هم دارم که همین باعث شد وقتی با تیم چینی در مالزی بازی می‌کردم همه می‌گفتند مثل بازیکن 25 ساله هستم.

شمسایی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی از دنیای فوتسال خداحافظی می‌کند و کفش‌هایش را می‌آویزد؟، خاطرنشان کرد: زمان خاصی برای این کار تعیین نکرده‌ام. همیشه سعی کرده‌ام در بهترین شرایط قرار داشته باشم برای همین یک مربی اختصاصی بدنساز دارم. اما این را هم بگویم زمانی که تصور کنم وجودم داخل زمین به سود تیم نیست و کارایی ندارم خیلی راحت بازی کردن را کنار می‌گذارم.

وی در خصوص این که آیا نمی‌خواهد یک بازی خداحافظی برای خود برگزار کند، یادآور شد: ما بازی‌های خودمان را انجام داده‌ایم. 10 دوره آقای گل آسیا شدم. آقای گل جهان بودم و هر افتخاری که بگوئید کسب کرده‌ام حالا هم نوبت به جوان‌ها است که بیایند در تیم ملی بازی کنند. ما با یک سلام و علیک آمدیم و با یک خداحافظی خشک و خالی هم می‌رویم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال درباره خسوس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی هم گفت: به نظرم در جامعه فوتسال آدم‌های بزرگی زیادی داریم که می‌توانند تیم ملی را هدایت کنند ولی فعلا که سرمربیگری تیم ملی را به یک خارجی سپرده‌اند.  خسوس برای مسابقاتی که در کره برگزار می‌شود همه سرمایه‌های ایران را دعوت کرده است در حالی که همیشه تیم امید ایران در این مسابقات شرکت می‌کرد و قهرمان می‌شد!

کد خبر 2053731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha